کانال تلگرام

TARANESAZS@GMAIL.COM

برای تماس با ما بهترین روش ارسال تیکت پشتیبانی در حساب کاربری است. در این روش هنگامی که تیکت شما پاسخ داده شود از طریق پیام به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

تماس تلفنی تنها برای ارتباط مستقیم در زمینه همکاری با ترانه ساز است. لطفا برای طرح مشکلات خود در استفاده از سایت و یا فایل  ها و یا مشکلات پرداخت از یکی از روش های تیکت پشتیبانی یا ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید. 

این مورد بستگی به روزهای کاری یا تعطیل دارد. به طور معمول در روز های کاری بین 1 تا 4 ساعت پاسخ دهی زمان می برد.

  • مشکل در پرداخت و یا پرداخت ناموفق.
  • مشکل در ثبت نام. 
  • مشکل در ورود به سایت.
  • فعال نشدن اشتراک ویژه بعد از پرداخت.
  • مشکل در ورود به سایت. 
  • اطلاعی رسانی در مورد خرابی لینک دانلود. 
  • مطرح کردن مشکلی در ظاهر کارایی سایت. 
  • ارائه انتقاد و پیشنهاد. 
  • درخواست انتشار محصول. 

به دلیل اینکه محصولات کرک شده می باشند ، نمی توان گفت تمام آنها سالم و بدون هیچ مشکل بوده و امکان کار نکردن یا از کار افتادن کرک وجود دارد. 

اشتراک های نقره ای و طلایی پشتیبانی نصب نرم افزار ، وی اس تی و … ندارند و هرگونه مشکل در نصب به عهده کاربر می باشد.

فروش سطح اشتراک حرفه ای که دارای خدمات پشتیبانی نصب است متوقف شده است. 

تقریبا 80% مشکلات کرک به خاطر بی دقتی در نصب و یا ناقص بودن نرم افزاری سیستم و یا تداخل آنتی ویروس است.

پیشنهاد می کنیم حتما از برگه مشکلات رایج سایت استفاده کنید.

ارسال ایمیل